Snoopy /Garfield reizen mee. nl

Granada (Otura)

Vrijdag 27 oktober 2017 : Oh wat lekker om weer met een stralend zonnetje op te staan. We besluiten om vandaag op de camping te blijven, een was te doen en lekker te genieten van het prachtige weer. In de loop van de dag loopt het kwik op tot 26 graden volgens de weersverwachting. Muntje voor de wasmachine gekocht, was sorteren, de camper weer aan  kant doen en dan even een bakkie koffie doen. Het zonnetje prikt aardig, dus even de luifel uitzetten. Als de was gedraaid is, ophangen en wachten tot die droog is. Het is rustig op de camping, slechts zo'n 5 camperaars. Hoogstwaarschijnlijk zijn de meeste mensen naar Granada. Het is een middelgrote camping (zo'n 70 standplaatsen en 8 chalets) met wat gedateerd, maar goed onderhouden sanitair. Naast de camping ligt een mega (openbaar) zwembad, maar helaas voor ons nu gesloten. Ook een groot café restaurant net buiten de camping is gesloten. Via de poort van de camping kijken we uit op de Sierra Nevada, wat Spaans is voor besneeuwde bergketen. Bijzonder toch om met 26 graden uit te kijken op sneeuw. De was droogt snel en is zo weer aan kant. Tijd voor een biertje en we maken ondertussen plannen voor een trip naar Granada morgen.

Doordat ik op een verkeerde knop heb gedrukt is een e-mail gestuurd over het inloggen met een wachtwoord. Dit is een foutje, dus je kan gewoon zonder wachtwoord onze  reisverslagen lezen. Sorry voor de verwarring.

Elly

Hoi in de Sierra lig de hoogste berg ven Spanje! Die kan je op met de camper. Dus als je nog tijd en zin heb! Heel mooi !

sandra/theo

Godelieve en Ben zo te zien was het geen slecht idee de camper op te tuigen met van alles en nog wat en ff de boel de boel hier laten om te genieten van al dat moois. Puik idee. Geniet verder en kom heelhuids terug.
Leuke verhalen. Groetjes sandra