Snoopy /Garfield reizen mee. nl

Camping Le Diamant Vert in Fes

Dinsdag 7 november 2017: Om 8.00 uur loopt het wekkertje af en gelijktijdig klopt de campingmedewerker op onze deur om het bestelde brood te bezorgen. Het is buiten best fris (ca. 10 graden), maar het zonnetje schijnt weer. We hebben onszelf vandaag een dagje bijkomen beloofd, maar dat betekent nog niet dat we stil gaan zitten. Na het ontbijt even gaan douchen en zowaar er komt warm water uit de kraan. Er staat ook nog een zakje met wasgoed, dus Ben gaat naar de receptie voor een wasmuntje. De receptionist weet te vertellen, dat gisteren de machine stuk was, vandaag ook niet werkt en niet weet wanneer die weer wel zal werken!!?? Nou, da’s lekker dat wordt dan een ouderwets handwasje doen. Godelive gaat met de TV en satelliet aan de slag, want ze vind het vervelend dat er geen goed beeld komt. Ben gaat daarom met de was aan de slag en binnen de kortste keren is alles gewassen en in het zonnetje te drogen gehangen. Ondertussen blijkt Godelive met wat geestelijke bijstand van Martine de satelliet weer aan de slag te hebben gekregen, dus weer een zorg minder. Na de lunch gaan we met de fiets naar de supermarkt Marjane om nog een paar boodschapjes te doen. Het is niet zo ver, maar er zitten een paar gemene stukjes “vals plat” in dus steven op de pedalen staan. In de Marjane koopt Ben ook nog een SD card reader met kleine en grote USB aansluiting, zodat alle foto’s geback-upt kunnen worden op de laptop. Thuisgekomen blijkt deze prima te werken, dus da’s mooi. Een groep camperende Duitsers en Zwitsers van een reisgezelschap hebben een briefing, want blijkbaar trekken zij morgen weer verder. In een grote kring horen ze de informatie en instructie aan, terwijl wij weer genieten van ons aperitiefje. Garfield en Snoopy genieten eveneens duidelijk van hun (aangelijnde) vrijheid in het lange gras. Het was weer een mooie dag.

Elly

Ik vind het fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben,

Hermien

Prachtige camping