Snoopy /Garfield reizen mee. nl

Griekenland trip met ACSI inspectie 2018

Vrijdag 25 mei 2018:

Na dagen van voorbereiding breekt het moment van vertrek richting Griekenland aan. De camper is geladen, gecheckt, van onderhoud voorzien en dat geldt ook voor de aangeschafte scooter trailer en onze eigen scooters. Alle ACSI spullen doorgenomen, gewogen (ca. 70 kg !!!!) en opgeborgen. We vertrekken omstreeks 11.00 uur met als 1e pitstop Camping Du Moulin in Bourscheid (L). Voor Antwerpen komen we in de file terecht, maar het blijft gelukkig wel doorstromen zij het erg langzaam. Tussen Antwerpen en Brussel stoppen we voor de lunch. We wisselen van chauffeur en Godelive krijgt het verkeer rond Brussel voor haar rekening. Valt achteraf mee ten opzichte van Antwerpen. Op de E411 nemen we na Namen de afslag N4 Marche - Bastogne. Een weg, die we als onze broekzak kennen. Ik (Ben) ging als puber al met zijn oom caravans brengen en halen op de hiervoor genoemde camping. Het wegdek is bij tijd en wijle, zoals we dat kennen in België. Kuilen en naden, die de camper doen trillen alsof je met een oude rammelbak rijdt. Rond 16.00 uur arriveren we op de camping. We worden hartelijk welkom geheten door onze vrienden Guus en Corrie, die daar een seizoenplaats hebben. 's Avonds krijgen we een 3 gangen dîner gepresenteerd van hen en laten ons dat goed smaken. Gezellig eten en drinken en bijkletsen.

Elly

Leuk heb ik wat te lezen!
Leuk dat je weer verwend bent door Guus en Corry! Doe ze maar de groetjes van ons!

martine

In elk geval een smakelijk begin van jullie reis?

johnny & Rita

Leuk, kijken al uit naar jullie reisverhalen :)
We wensen jullie een veilige en prettige reis x