Snoopy /Garfield reizen mee. nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ben en Godelive

Elly Franken

Leuk lieve twee! Veel succes! Geniet! Dan kan ik van jullie genieten!??

Kees Ton

Veel plezier en goede reis!

Margreet

Ik zie uit naar jullie verhalen en foto's!

Ad en Jenny

Wij wensen jullie een fijne en zorgeloze vakantie in het land van de Muzelmannen.Jullie hebben het wel verdiend na de moeilijke tijd in de afgelopen periode.Hopelijk zul je niet te veel last van je onderstel hebben.
Veel plezier.

wilma

heel veel mooie dingen doen op jullie reis dan hebben wij ook een vakantie veel plezier wij reizen met jullie mee

Corry en Guus

Zo te zien leuke plaats of plaatjes en naar maten je verder komt wordt het steeds warmer allen al door de bosbranden.
Hopelijk hebben jullie daar geen last van.
Profiteer van alles en geniet van al het moois, dan zal ik hier de tourrit wel rijden vrijdag voor de 4de keer dit is hopelijk de laatste keer.
Het gebied waar we doorheen rijden begint er al aan te wennen daar komen ze weer een seniele kreupelen, een dove, en een totaal onbevoegde begeleider
Groetjes Corry en Guus